Anna

30 juli 2022 - Ulefoss, Noorwegen

Vandaag zijn we bij Anna op bezoek geweest. Alleen was ze niet het Disney figuur uit het sprookje "Frozen". Het was een enorm vrouwtjes eland op de boerderij van Viltgården. De eigenaar vertelde enthousiast over de elanden in de natuur en op de boerderij. Daarna mochten we haar eten geven en hebben we een kijkje genomen bij de konijnen en zwijnen in het hok. Ook hebben we genoten van een echte wild burger van elandenvlees. Gelukkig heeft Anna dit niet gezien 🤭.

AnnaAnnaAnnaAnnaAnnaAnna

In de middag zijn we doorgereisd naar Ulefoss. Onderweg kennisgemaakt met de Noorse wegen en de natuur. Wat een schoonheid.

OnderwegOnderwegOnderweg

We slapen nu weer in een houten huisje. Dit keer bij de boerderij van Therese en Mikael. Wat een supergave plek is het hier. Het uitzicht over het water is ook geweldig. Wij geven deze verhuurders een dikke 5 sterren. Nu ff proosten.

Slaapplek telemarkSlaapplek telemarkSlaapplek telemarkSlaapplek telemarkSlaapplek telemarkSlaapplek telemark