Einde van onze rondreis in Noorwegen

13 augustus 2022 - Made, Nederland

Ondanks dat de zee rustig was en we weinig merkten van het schommelen van de boot, hebben we toch slecht geslapen.

Om 6.30 staan we op en kleden ons aan en pakken onze spullen voor de laatste keer deze vakantie in. Om 7.30 gaat het autodek open en droppen we onze spullen. We lopen nog even terug naar boven voor een starbucks koffie. We zijn niet de enige, er staat een rij met mensen die hetzelfde dachten. We rekenen 21 euro af voor 3 koffie 😳.

Eenmaal in de auto hebben we geluk en mogen als eerste rij van het schip af. Geen douane, niks, hup zo de snelweg op in Denemarken.

Denemarken

Voor de rest van de dag is het ook vrij saai. 1 file bij Hamburg, en we maken verder een aantal stops om onze benen te strekken,naar de wc te gaan en te wisselen van bestuurder. 3 uur is wel de max dat mijn voet het uithoudt als bestuurder. Om kwart over negen rijden we de oprit op. Riddick komt ons begroeten en we lopen bij de overburen binnen voor een praatje.

Riddick staat ons op te wachten

Iedereen bedankt voor het volgen van onze blog en de leuke reacties die we gekregen hebben 🤗. Wie weet tot de volgende vakantie. We gaan rustig nadenken welke volgende reis op onze bucketlist afgestreept gaat worden. Lieve groetjes, Patrick, Tessa en Eline ❤️

1. Mike&Jeanne:
    13 augustus 2022
    Welkom thuis lieverds, nu een paar dagen rust in deze warmte, wel goed om je was te drogen.
  2. Inge:
    13 augustus 2022
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Nu lekker nagenieten.
    😘
  3. Ingrid:
    13 augustus 2022
    welkom thuis! Het was leuk om jullie zo te volgen, ik ben benieuwd wat de volgende reis gaat worden
  4. Heidy:
    14 augustus 2022
    Welkom thuis. Nagenieten en dan nieuwe plannen maken?