Eindelijk is het zover...

24 juli 2022 - Made, Nederland

ik ga een reis van mijn bucketlist afstrepen. Patrick en ik zijn dol op reizen en hebben al enkele mooie reizen gemaakt.

Toppunt was natuurlijk de Transmongolië express in 2006, maar die bucketlist van reizen staat al een tijdje in de ijskast. Andere prioriteiten in het leven komen voorbij en dan heb je ook de pech (of mazzel) dat wij alle vakanties leuk vinden. Last minute vertoeven op een 5*+++ resort in de Dominicaanse Republiek, kamperen met de vouwwagen, weekendjes weg in een hotel, met vrienden even weg en het Pieterpad lopen met de overbuurtjes is allemaal leuk en geweldig. Dan is er natuurlijk ook 2.5 jaar Covid waardoor alles on-hold blijft staan.

Maar nu, nu gaan we over een paar dagen dan eindelijk echt op weg naar Noorwegen. We hebben er met z'n 3-en echt zin in.

1. Heidy:
    24 juli 2022
    Een goede voorbereiding is het halve werk, jou wel toevertrouwd! Mooie herinneringen maken en genieten. Alvast veel plezier.
  2. F.M. Voermans:
    24 juli 2022
    Geniet ervan, en leuk dat wij met jullie mee mogen reizen!
  3. Henri Flipsen:
    24 juli 2022
    Goed bezig Tessa . Ga proberen t te blijve volgen . Succes en alvast een goeie reis voor jullie . Geniet ervan 😘😘😘
  4. Ingrid:
    24 juli 2022
    Staat ook nog op mijn lijstje, ben alleen nog maar in de wintermaanden daar geweest. Maar net als bij jullie is mijn bucketlist ook heel lang!
    Fijne vakantie en geniet er van!
  5. Anne Van ham:
    Geniet ervan. Wij gaan het volgen 😘
  6. Sandra:
    24 juli 2022
    Heel veel plezier! Op naar de avonturen.
  7. Sylvia van Praat:
    25 juli 2022
    Heel veel plezier op deze mooie reis! Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Fijne vakantie!
  8. Lonneke:
    25 juli 2022
    Nog maar een paar nachtjes 🥳
  9. Mike&Jeanne:
    26 juli 2022
    Geniet ervan lieverds.
  10. F.M. Voermans:
    16 augustus 2022
    Wat een mooie verhalen en foto's! Jullie hebben genoten, heb net alles eens zitten lezen, wat leuk om zo een blog bij te houden.